“Szeretsz engem?” (“Do you love me?” by James Smith)

– by James Smith (1802—1862)

love jesus1

“Szeretsz engem?” Ján. 21:17 

Én lelkem, Jézus ezt kérdezi tőled: “Szeretsz engem?”

Szeretsz engem…
  jobban, mint a bűnöket,
  jobban, mint a világot,
  jobban, mint magadat,
  jobban, mint a pénzt,
  jobban, mint az élvezeteket,
  jobban minden más dolognál?

S hadd válaszoljon viselkedésem e kérdésre! De nem úgy, hogy azt az én elfogult énem ítélje meg – hanem ítélje meg viselkedésemet az elfogulatlan, mindent tudó, tévedhetetlen Isten!

Vajon a Jézus iránti szeretetem…
  igazgatja vágyaimat,
  vezet engem döntéseimben,
  és irányítja a tetteimet?

A Jézus iránti szeretet mindig nagy hatással bír az emberekre: azt eredményezte, hogy az újszövetségi idők keresztényei mindent feladtak Jézusért. Azt eredményezte, hogy mártírok vállalták azt, hogy megégessék őket Jézusért!

ENGLISH:

“Do you love Me?” John 21:17 

My soul, Jesus asks you, “Do you love Me?”

Do you love Me . . .
  more than sin,
  more than the world,
  more than self,
  more than money,
  more than pleasure,
  more than everything?

Let my conduct reply to the question. Not my conduct judged by too partial self — but judged by the impartial, all-knowing, unerring God!

Does love to Jesus . . .
  regulate my desires,
  guide my choices,
  direct my actions?

Love to Jesus is always “influential”. It led the New Testament Christians to give up all things for Jesus. It led the martyrs to give their bodies to be burned for Jesus.

Forrás/Source: http://gracegems.org/Smith5/food_for_the_soul.htm Source of illustration: http://lfcbrf.files.wordpress.com/2012/01/love-jesus.jpg Ford.: wordwatcherdawn

Comments/Hozzászólások

