Csak két dolog van, amelyben biztos vagyok! (There are only two things which I am sure of by John Newton)

Amikor fiatal voltam, igen sok dologban biztos voltam. De most, hogy már idős vagyok, csak két dolog van, amelyben biztos vagyok:
  Az egyik, hogy egy nyomorult bűnös vagyok. 
  A másik, hogy Krisztus egy tökéletes, mindenre elegendő Megváltó.

Az, aki ezt a két leckét megtanulta – igen jól lett tanítva!

“Igaz beszéd ez és teljes elfogadásra méltó, hogy Krisztus Jézus azért jött e világra, hogy megtartsa a bűnösöket, akik közül első vagyok én.” 1Tim. 1:15

ENGLISH:

When I was young, I was sure of many things. But now that I am old, there are only two things which I am sure of:
  One is that I am a miserable sinner! 
  Secondly, that Christ is an all-sufficient Savior!

He is well taught—who learns these two lessons.

“This saying is trustworthy and deserving of full acceptance: ‘Christ Jesus came into the world to  save sinners’—and I am the worst of them!”
     1 Timothy 1:15 

Forrás/Source: http://gracegems.org/Newton/john_newton_excerpts.htm Ford: wordwatcherdawn

Comments/Hozzászólások

