ÁHÍTAT-MORZSÁK: ÍME TENYEREMRE RAJZOLTALAK (írta: BARTHA BORBÁLA)

– http://bbartha.extra.hu/ –

Megváltómmal, Jézus Krisztussal, a Jó Pásztorral 1989. októberében találkoztam személyesen, amikor az Úr gyökeresen megváltoztatta egész addigi életem. Hosszú, szeretet-éhes évek után egy evangélizációs héten az Igazi Szeretettel találkozhattam, akit ott a helyszínen a szívembe teljesen befogadtam (Jelenések 3:20). Igaz, nagyon sírtam aznap este a bűneim súlya miatt, sőt nem csak az én bűneim miatt, hiszen megsejtettem, hogy ez a világ mennyire bűnnel teljes, milyen mocskos és szennyes. Reggel azonban arra ébredtem, hogy valami furcsa, addig számomra teljesen ismeretlen szeretetet éreztem, ami belülről áradt ki belőlem (János 7:38-39). Körülölelt, s olyan erőteljes volt, hogy még a látásom is megváltozott: a fű zöldebb lett, az ég kékebb. ‘Rózsaszínben’ láttam egy teljes hétig a világot körülöttem. Isten valóságos, hatalmas, semmihez sem fogható, mélységesen mély agape szeretete betöltötte az életem. Beíródott lényembe, sejtjeimbe, hogy Isten szeret, és ezt azóta sohasem kérdőjeleztem meg. Az elmúlt két évtizedben az Atya szeretete aztán radikálisan megváltoztatta az életem.

‘Íme tenyeremre rajzoltalak, kőfalaid előttem vannak folyton’ (Ézsaiás 49:16), mondja az Úr Cionnak, aki attól fél, hogy a Mindenható elfeledkezett róla. Mégis, hogyan feledkezhetne el az Úr saját alkotásáról? Hiszen egy szülő sem feledkezik el gyermekeiről! De ha mégis, Alkotónk azt ígéri, Ő nem fog, soha! Nem feledkezhet el, hiszen a tenyerére rajzolt bennünket oda, s bármikor, amikor kezeire tekint, bennünk gyönyörködik! Születésünk óta elhívott, s már az anyánk méhében ismert, s a nevünkön szólított minket (Ézsaiás 49:1). Sőt, a szolgájának is elhívott, hogy életünk érte – Jézushoz hasonlóan – mi is letegyük, s az Ő dicsőségét zengjük (Ézsaiás 49:3). Az Úr azonban megtisztítja szolgái életét, kipróbál bennünket, kifényesít, megigazít. A gonosz is mindent elkövet, hogy elcsüggesszen, s az igaz útról, elhívásunktól eltérítsen. S ehhez sérüléseket, réseket, szívünkben még megszenteletlen területeket használ fel, vagy éppen társat, barátot, testvért vagy ellenséget. A kemény csata hevében komoly sérülés után könnyű elbátortalanodni, s Izráelhez hasonlóan így panaszkodni, ‘Hiába fáradtam, hiábavalóságra és semmiségre vesztegettem erőmet’ (Ézsaiás 49:3-4). A gonosz el akar csüggeszteni bennünket, hiszen abban mesterkedik, hogy megvetettnek, eldobottnak, haszontalannak lássuk magunkat, akiknek a munkája, szolgálata fabatkát sem ér. Az Úr azonban arra bátorít, hogy lássuk meg az igazságot, mert az igazság megszabadít: ‘Valóban, az én ítéletem az Úrnál van, és jutalmam az én Istenemnél’ (Ézsaiás 49:5). Az igazság tehát az, ha Istennek élünk, Őt szeretjük és szolgáljuk, tőle a jutalmunk megkapjuk, hiszen az Atya minden szolgája szívét látja, értékeli és megáldja életünk, s mindig, amikor tenyerére pillant, már gyönyörködik is bennünk!

BARTHA BORBÁLA Magyarországon élő, keresztény író és szolgálattevő, az Istennel való mély, bensőséges kapcsolatról és annak gyakorlati megvalósításáról jelentek meg művei („A kimondhatatlan ajándék”; „Meghitt kapcsolatban az Atyával János evangéliuma alapján”). A könyveivel kapcsolatos további információk a http://bbartha.extra.hu/ honlapcímen találhatóak. Bejegyezte: wordwatcherdawn

Comments/Hozzászólások

