ÁHÍTAT-MORZSÁK: LELKÜNK PÁSZTORA (írta: BARTHA BORBÁLA)

– http://bbartha.extra.hu/ –

Magasztallak, dicsőítlek téged, ó, lelkünk Pásztora, és hódolok előtted Uraknak Ura és Királyoknak Királya! Pásztorom vagy te, ellátsz bőséggel, és zöld pázsitokon pihentetsz engem meg! Lelkem feltöltöd jelenléteddel, életeddel, békességeddel és szépségeddel… gyönyörködhetek benned. Enyh-adó vizekre terelgetsz és lecsendesítesz – a Teremtő karjaiban nyugodhatok meg! Tenyeredben biztonságban lehetek, s itt meggyógyítod lelkemet – felüdítesz és vezetsz. Sebeimet ellátod, kitisztítod…, amit pedig az ellenség tőlem ellopott, azt visszaadod… az életem helyreállítod. A mélyben a te igazságaid rejlenek: engem is az igazság pályáján terelgetsz. A te Igéd igazság! Szavaid gyógyulást hoznak lelkemnek! A Szent Szellem az igazság Szelleme: minden igazságra elvezérel engem – tudom jól, igazság nélkül nincs helyreállás sem!

Ó, de ha mellettem vagy, Nagy Pásztor, ha Te támogatsz engem, veled a félelmeimen is felülkerekedhetem… még a halálárnyék völgyében is… hiszen ott is velem vagy… ott, ahova, Úr Jézus rajtad kívül senki be nem hatol. De Te áttöröd a magány és félelem vaskos falait, és a sötétségben is velem vagy, és soha el nem hagysz! Együttérzel velem és megvígasztalsz…köszönöm, Uram!

Lelkünk Pásztora, csakis Te találhatsz ki ilyet  – ellenségeink előtt nekünk asztalt terítesz! Sőt, fejemet olajjal kened, poharam túlcsordul miattad. Hozzád tartozom, felkensz, áldásodat adod, és győzelemre juttatsz – méltóságomat visszaadod… az ellenségeim előtt, a harcban felemeled a fejem, s túlcsordul poharam. Életem, sorsom, kezedben van! Áldásaid rajtam gazdagon áradnak… túláradnak… másokhoz is eljutnak.

Ó, lelkünk Pásztora, valóban igaz, éltem minden napján megláthatom kegyelmedet, jóságodat! Minden nap? Igen, minden nap, míg élek! Lelkem, ezt jobb még ma elhinned, s várnod, hogy holnap is átélhesd! De tényleg, meddig élvezhetem mindezt? Minden nap, míg élek! Lehet ennél bármi jobb? Igen,… az, hogy az Örökkévaló Isten házában lakozhatom majd az örök napokon. Halleluja!

Zsoltár 23

Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm:

zöld pázsitokon pihentet engem;

enyh-adó vizekre terelget engem:

lelkemet üdítve vezérel engem

az igazság pályáján az ő nevéért.

Ha halálárnyék völgyében járnék is,

nem félnék bajtól, mert te velem vagy:

vessződ és botod megvígasztal engem.

Asztalt terítesz nekem ellenségeim előtt;

fejemet olajjal kened, poharam csordultig van:

csak jóság és kegyelem kísér éltem minden napján;

és ülésem van az Úr házában hosszú időre.

(Kecskeméthy István fordítása)

BARTHA BORBÁLA Magyarországon élő, keresztény író és szolgálattevő, az Istennel való mély, bensőséges kapcsolatról és annak gyakorlati megvalósításáról jelentek meg művei („A kimondhatatlan ajándék”; „Meghitt kapcsolatban az Atyával János evangéliuma alapján”). A könyveivel kapcsolatos további információk a http://bbartha.extra.hu/ honlapcímen találhatóak. Illusztrácó/Image by Michael Osmenda under Creative Commons License. Bejegyezte: wordwatcherdawn 

Comments/Hozzászólások

