Isten ismer engem (God Knows Me by J. I. Packer)

— Samuel at Gilgal („Gilgáli Sámuel”)

 

J. I. Packer írásából idézve:

Az Ő tenyerébe vagyok belevésve (Ézs. 49:16). Soha nem kerülök ki az Ő figyelméből. Minden Róla szóló ismeretem az Ő szüntelen, az én megismerésemre irányuló kezdeményezésétől függ. Azért ismerem Őt, mert Ő már előbb megismert engem, és folyamatosan ismer engem. Barátomként ismer engem, egy Olyanként, aki szeret engem; nincs olyan pillanat, amikor a szemét levenné rólam, vagy mikor a figyelme elterelődne rólam – és ezért nincs is olyan pillanat, amikor az Ő rólam való gondoskodása meglanyhulna.

 

Forrás: http://samuelatgilgal.wordpress.com/2012/03/03/god-knows-me/ Ford.: wordwatcherdawn

Comments/Hozzászólások

