A 15 “Ha…”-kérdés (The 15 “Ifs”)

 

Ha soha nem éreznél fájdalmat, hogyan tudnád: Én vagyok a Gyógyító?

Ha soha nem kellene imádkoznod, hogyan tudnád: Én vagyok a Szabadító?

Ha soha nem lennének megpróbáltatásaid, hogyan tudnád magad győztesnek hívni?

Ha soha nem éreznél szomorúságot, hogyan tudnád: Én vagyok a Vigasztaló?

Ha soha nem hibáznál, hogyan tudnád: Én megbocsátó vagyok?

Ha mindent tudnál, hogyan tudnád: Én minden kérdésedre választ adok?

Ha soha nem kerülnél bajba, hogyan tudnád: Én a megmentésedre sietek?

Ha soha nem törnél össze, hogyan tudnád: Én újra éppé, teljessé teszlek?

Ha soha nem lenne problémád, hogyan tudnád: Én azokat meg tudom oldani?

Ha soha nem mennél át szenvedésen, hogyan tudnád: Én milyen dolgokon mentem keresztül?

Ha soha nem mennél át tűzön, hogyan tisztulnál meg?

Ha mindent megadnék neked, hogyan tudnád azokat értékelni?

Ha soha nem igazítanálak helyre, hogyan tudnád: szeretlek téged?

Ha a tiéd lenne minden erő és nagyság, hogyan tudnád megtanulni: csak Tőlem függjél?

…Ha az életed tökéletes lenne, mondd, mi szükséged lenne Rám?

 – Szeretettel, Jézus.

(Ismeretlen szerző)

Forrás: http://hopeinchrist.wordpress.com/2009/01/16/if-you-never/ Ford.: wordwatcherdawn

Comments/Hozzászólások

